Menu
  1. Αρχική
  2. ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ
  3. ΑΡΘΡΑ & ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  4. ΤΕΧΝΙΚΕΣ
  5. ΕΙΔΗ ΨΑΡΙΩΝ
  6. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
    1. ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ - ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ
    2. ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
    3. ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ / E-SHOP
  7. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ
  8. ΘΕΜΑΤΑ
  9. ΝΕΑ
  10. VIDEOS
Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2024

Περιοδικό Βυθός : Ροφός ο Βασιλιάς του Βράχου

Ροφός - Epinephelus Marginatus

Είναι ένα ψάρι που στοιχειώνει τα όνειρα μας και που θεωρείται ψάρι τρόπαιο. Αυτό δεν είναι άλλο από τον «βασιλιά» ροφό. Η επιστημονική του ονομασία είναι epinephelus marginatus και ανήκει στην οικογένεια των σερανιδών. Τον συναντάμε σε βάθος έως 300 μέτρα και στις ελληνικές θάλασσες το βάρος του μπορεί να ξεπεράσει τα 25 κιλά. Είναι ψάρι κοντόχοντρο με πολύ μεγάλο κεφάλι (σχεδόν το 1/3 του ψαριού). Τα δόντια του είναι ψιλά και πριονωτά. Έχει πολύ μεγάλα μάτια και ιδιαίτερα σκληρό κρανίο. Το χρώμα του είναι σκούρο καφέ με ασπροπράσινες κηλίδες ενώ κοιλιά του είναι ανοιχτό καφέ. Δεν συνηθίζει να κινείται σε κοπάδια και ζει σε βραχώδεις σχισμές και σπηλιές.

Συνήθως ο ροφός καταβροχθίζει ότι ελκυστικό βρεθεί κοντά στο θαλάμι του. Τρέφεται με κάθε λογής μικρότερα ψάρια όπως μελανούρια, σκορπίνες και σαργοί, ενώ αγαπημένη του τροφή είναι το χταπόδι και γενικά όλα τα μαλάκια. Επίσης του αρέσουν πολύ τα κυδώνια και τα στρείδια.

Ο ροφός είναι ψάρι ερμαφρόδιτο. Από τον πρώτο χρόνο της ζωής του παράζει αυγά. Τα πρώτα 10 χρόνια είναι γένους θηλυκού, ενώ μετά ξεκινά να μετατρέπεται σε αρσενικό.


Όσα πρέπει να προσέχεις στις οnline αγορές σου.

Οι ηλεκτρονικές αγορές δεν είναι τόσο απλές όσο ίσως νομίζεις.

Όσα πρέπει να προσέχεις στις οnline αγορές σου.

Όσα πρέπει να προσέχεις στις οnline αγορές σου

Οι ηλεκτρονικές αγορές δεν είναι τόσο απλές όσο ίσως νομίζεις. Δεν μπαίνεις απλά σε μερικά sites, παραγγέλνεις ό,τι θες και τέλος, αλλά υπάρχουν αρκετά πράγματα που πρέπει να προσέχεις κάθε φορά. 

Μπορεί οι online αγορές να σου αρέσουν περισσότερο σε κάποιες περιπτώσεις, να είναι πιο χαλαρές και εύκολες, μακριά από τον πολύ κόσμο και τη βαβούρα, όμως κρύβουν κι αυτές τις παγίδες τους. Και για να μην πέσεις σε αυτές καλό θα ήταν να έχεις τα παρακάτω tips στο νου σου, ειδικά κατά την πληρωμή με πιστωτική κάρτα.

Τι πρέπει, λοιπόν, να προσέχεις στις ηλεκτρονικές αγορές;

Από πού ψωνίζεις. Άλλο το να ψωνίζεις από μια μεγάλη αλυσίδα ή ακόμα κι ένα τοπικό μαγαζί που έχει e-shop και το γνωρίζεις κι άλλο από μια σελίδα που βρήκες τυχαία στο internet και δεν αντιπροσωπεύει κανένα κατάστημα ή μικρό μαγαζί. Θα πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός για να μην την πατήσεις, διότι -αν αναρωτιέσαι- φυσικά υπάρχουν και "δήθεν" e-shops.

Σύγκρινε τιμές και προϊόντα. Μην βιαστείς να πατήσεις κλικ στη λέξη αγορά. Μπορεί στην πορεία να βρεις κάτι που σου αρέσει και σε συμφέρει περισσότερο.

Σιγουρέψου για την ποιότητα του προϊόντος. Και πώς θα σιγουρευτείς; Δες αρχικά τα σχόλια και τις παρατηρήσεις άλλων ατόμων που έχουν αγορές σε αυτό το e-shop, αλλά και πιο συγκεκριμένα έχουν αγοράσει το ίδιο που θες να πάρεις κι εσύ. Δες, ακόμα, αν το προϊόν επιστρέφεται - στην περίπτωση που έχει φθαρεί - και αν είναι χρησιμοποιημένο, μην το πληρώσεις και τσάμπα.

Πρόσεξε τους όρους και τους κανονισμούς. Αυτό θα σου φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο και καλό θα ήταν να τους αποθηκεύσεις, σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά με την παραγγελία. Έλεγξε ακόμα και τα μικρά γράμματα, ώστε να μην “βγεις” χαμένος.

Πρόσεχε με τα στοιχεία που δίνεις. Μην δίνεις την κάρτα σου και τα προσωπικά σου στοιχεία σε καταστήματα που αμφιβάλεις για το εάν υπάρχουν και εννοείται φυσικά πως τον κωδικό δεν τον δίνεις ΠΟΥΘΕΝΑ. Κανόνας! Ωστόσο, προτίμησε να χρησιμοποιείς virtual credit card, διότι έχεις την ασφάλεια ότι δεν δίνεις τα στοιχεία της χρεωστικής κάρτας που χρησιμοποιείς στην καθημερινότητά σου, αλλά παράλληλα αυτή η κάρτα τραβάει χρήματα απ’ το υπόλοιπο του λογαριασμού σου.

Αν έχεις δώσει κάπου τα στοιχεία της κάρτας σου, που δε θα έπρεπε να έχεις δώσει, ακύρωσε την κάρτα σου και επικοινώνησε άμεσα με την τράπεζά σου, ώστε να σιγουρευτείς ότι δεν έχει γίνει καμία ανεπιθύμητη κίνηση.

Το κείμενο έχει γράψει η Άρτεμις Σκούφου

ΚατηγορίαΕ-SHOP
Print
Rate this article:
Καμία Αξιολόγιση
Back To Top