Menu
  1. Αρχική
  2. ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ
  3. ΑΡΘΡΑ & ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  4. ΤΕΧΝΙΚΕΣ
  5. ΕΙΔΗ ΨΑΡΙΩΝ
  6. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
    1. ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ - ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ
    2. ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
    3. ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ / E-SHOP
  7. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ
  8. ΘΕΜΑΤΑ
  9. ΝΕΑ
  10. VIDEOS
Κυριακή, 24 Νοεμβρίου 2024

Περιοδικό Βυθός : Στήρα

Στήρα, η πεντάμορφη με τα υπέροχα χρώματα και την χαρακτηριστική νοστιμιά της.

Στήρα

Η στήρα (επιστημονική ονομασία Epinephelus costae) είναι ψάρι της οικογένειας των Σερρανίδων. Ζει σε βαθειά νερά σε φυκιάδες, αλλά και σε βράχους. Οι στήρες που είναι σε μικρό μέγεθος, μπορούν να ανέβουν στην επιφάνεια σε μικρές ομάδες. Οι μεγάλες σε μέγεθος στήρες είναι μοναχικές και καθεμία ζει στη φωλιά της, είτε σε τρύπες είτε σε φωλιές.
Είναι παρόμοιο με τα είδη του βλάχου, του ροφού, της πιγγας και της σφυρίδας. Το μήκος του φτάνει μέχρι και τα 140 εκατοστά και βάρος τα 40 κιλα. Η ράχη του έχει καστανή και σκούρα απόχρωση(περίπου μαύρη). Έχει σχεδόν ίδια μορφή στις περισσότερο γέρικες, ενώ στις νεαρότερες έχει και 5-6 σκούρες παράλληλες γραμμές, οι οποίες ξεθωριάζουν όταν το ψάρι μεγαλώσει, αλλά παραμένουν ευδιάκριτες. Επίσης τα ενήλικα έχουν και χρυσή κηλίδα πίσω και πάνω από το βραγχιακό κάλυμμα.  Σε αντίθεση με το ροφό, δεν έχει κυνόδοντες και το κάτω σαγόνι της εξέχει αρκετά.


Οι 10 κανόνες του online shopping για να είσαι ασφαλής

Αγόρασε από εκεί που εμπιστεύεσαι

Οι 10 κανόνες του online shopping για να είσαι ασφαλής

Οι 10 κανόνες του online shopping για να είσαι ασφαλής

1. Αγόρασε από εκεί που εμπιστεύεσαι

Στο φυσικό κατάστημα, μπορείς να δεις τι αγοράζεις, ποιος σε εξυπηρετεί κτλ κτλ. Αλλά στο online shopping τα πράγματα είναι λίγο πιο περίπλοκα. Αν θέλει κάποιος να κρυφτεί, απλά κρύβεται. Γι’ αυτό μην δίνεις την κάρτα σου και τα προσωπικά σου στοιχεία σε καταστήματα που αμφιβάλεις για το εάν υπάρχουν.

2. Διάβασε τις κριτικές

Εάν πας να αγοράσεις από κάποιο κατάστημα που δεν έχεις αγοράσει ξανά στο παρελθόν, καλό είναι να κάνεις μια μικρή online έρευνα για τις κριτικές, την εξυπηρέτηση των πελατών, τους χρόνους παράδοσης κτλ.

3. Προσοχή στις υπερβολικές προσφορές

Ε μην μου πεις πως θα πας να αγοράσεις καινούργιο κινητό από ένα eshop που λέει ότι έχει το καινούργιο iPhone 200 ευρώ. Κάτι δεν θα πηγαίνει καλά και φωνάζει από μακριά!

4. Απόφυγε κοινόχρηστα WiFi

Μπορεί εύκολα κάποιος να υποκλέψει πληροφορίες για σένα, όπως τον αριθμό της κάρτας, επειδή πολύ απλά είστε συνδεδεμένοι στο ίδιο WiFi. Γι’ αυτό φρόντισε αυτές τις αγορές να τις κάνεις σε κάποιο ασφαλές μέρος.

5. Ο κωδικός έχει σημασία

Αν κάποιος αποκτήσει πρόσβαση στον λογαριασμό σου στο email, στο Facebook ή στο app που αποθηκεύεις τα passwords σου, θα έχεις μεγάλο πρόβλημα. Γι’ αυτό διατήρησε όλους τους λογαριασμούς ασφαλείς με ισχυρούς κωδικούς που δεν σπάνε εύκολα.

6. Έλεγξε την ασφάλεια της ιστοσελίδας

Ίσως έχεις δει αυτό το μικρό εικονίδιο με την κλειδαριά στην άκρη του πεδίου με το URL. Αυτό το εικονίδιο δείχνει ότι η ιστοσελίδα στην οποία βρίσκεσαι έχει εγκατεστημένη προστασία απορρήτου. Επιπλέον, εάν η διεύθυνση URL ξεκινά με το “https” σημαίνει ότι υπάρχει ασφαλής διαδικτυακή σύνδεση. Εάν δεν υπάρχει κάτι απ’ τα δύο, ή ιδανικά και τα δύο, καλό είναι να μην εμπιστευτείς σ’ αυτά τα sites πληροφορίες για σένα καθώς δεν υπάρχει προστασία προσωπικών δεδομένων.

7. Πρόσεχε τα email scams

Μην ανοίγεις emails και μην αγοράζεις από brands που σου στέλνουν περίεργα emails με υποτιθέμενες σούπερ προσφορές, κι αυτά τα emails έχουν πάει στον φάκελο των spams.

8. Χρησιμοποίησε virtual credit card

Έχεις την ασφάλεια ότι δεν δίνεις τα στοιχεία της χρεωστικής κάρτας που χρησιμοποιείς στην καθημερινότητά σου, αλλά παράλληλα αυτή η κάρτα τραβάει χρήματα απ’ το υπόλοιπο του λογαριασμού σου.

9. Αποθήκευσε τα σημαντικά

Μην πατήσεις delete στα στοιχεία για την παραλαβή, τον αριθμό επιβεβαίωσης παραγγελίας και τον αριθμό ταχυδρομικής παρακολούθησης της αποστολής σου. Αν έχεις κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία, αυτές οι πληροφορίες θα σε βοηθήσουν να το λύσεις πολύ πιο εύκολα και γρήγορα. 

10. Κάνε καταγγελία εάν χρειαστεί

Μπορείς να καταγγείλεις φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών συμπεριφορών στην τηλεφωνική γραμμή Καταναλωτή 1520 της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή, η οποία λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) και ώρες από 09:00 έως 15:00.

Επίσης, οι καταγγελίες υποβάλλονται και μέσω της φόρμας καταγγελιών του ιστοτόπου του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων ή με ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση 1520@efpolis.gr.

Το κείμενο έγραψε η Αφροδίτη Πρέβεζα

ΚατηγορίαΑΓΟΡΑΖΩ ΣΤΟ INTERNET
Print
Κατηγορίες: Καταστήματα / E-shop
Rate this article:
Καμία Αξιολόγιση
Back To Top