Menu
  1. Αρχική
  2. ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ
  3. ΑΡΘΡΑ & ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  4. ΤΕΧΝΙΚΕΣ
  5. ΕΙΔΗ ΨΑΡΙΩΝ
  6. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
    1. ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ - ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ
    2. ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
    3. ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ / E-SHOP
  7. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ
  8. ΘΕΜΑΤΑ
  9. ΝΕΑ
  10. VIDEOS
Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2024

Περιοδικό Βυθός : Αποστολάκης Τόλης

Τόλης Αποστολάκης

Γεννήθηκε το καλοκαίρι του 1983, στο Μαρούσι Αττικής. Σε ηλικία μόλις 10 ετών χτυπάει το πρώτο του θήραμα με ψαροτούφεκο. Η περιπέτεια για εκείνον μόλις είχε αρχίσει.. Στα τέλη της δεκαετίας του 90’, μαθητής ακόμα λυκείου γίνεται μέλος του συλλόγου φίλων υποβρυχίου κυνηγιού «ΓΛΑΥΚΟΣ», ενώ έρχεται για πρώτη φορά σε επαφή με το αγωνιστικό ψαροτούφεκο και την υποβρύχια σκοποβολή.
Όντας ήδη παθιασμένος κυνηγός με έφεση στις μοντέρνες τεχνικές σύλληψης στο ανοιχτό νερό, το 2005 τελειώνει τη θητεία του στις ειδικές δυνάμεις και ξεκινάει να αρθρογραφεί συστηματικά στον ΒΥΘΟ, γυρίζοντας και ταυτόχρονα ταινίες μικρού μήκους με θέμα το υποβρύχιο κυνήγι.
Το 2008 δραστηριοποιείται επαγγελματικά σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως στο χώρο της θάλασσας, στη MARES. Το πάθος του για τη σωστή και ασφαλή μετάδοση αυτών που τόσο αγαπάει, θα τον οδηγήσει λίγα χρόνια αργότερα στην Αλικαρνασσό, όπου χρίζεται επίσημα Εκπαιδευτής Ελεύθερης Κατάδυσης και Ά βοηθειών της SSI, παίρνοντας παράλληλα και τις ειδικότητες FREE IMMERSION και TRAINING TABLES TECHNIQUES.
Γυρνώντας στην Ελλάδα ιδρύει τη σχολή ελεύθερης κατάδυσης FREE DIVING ADVENTURE όπου και διδάσκει. Το 2020 η επιλεκτικότητά του στο υποβρύχιο κυνήγι θα του χαρίσει το μεσογειακό ρεκόρ ψαριού στο είδος “yellowmouth barracunda”.


Meandros B32 - (BW) bluewater full complete camo

του Δημοσθένη Βαρβέρη

Meandros B32 - (BW) bluewater full complete camo

Το B - 32 αποτελεί την στιβαρή και πιο εξελιγμένη σειρά οπλών της εταιρείας που ανταποκρίνεται με το παραπάνω στις ανάγκες του εξελισσόμενου και τις υψηλές προσδοκίες απαιτητικών κυνηγών που δεν συμβιβάζονται με ημίμετρα σωληνωτά όπλα.

Η σειρά Β - 32 (BW) bluewater έχει σχεδιαστεί / μελετηθεί για να καλύψει τις απαιτήσεις και την ανάγκη για μακρινές βολές στα ανοιχτά μπλε νερά και ψάρεμα με καρτέρι. Κάθε τμήμα και λεπτομέρεια έχει μελετηθεί για την επίτευξη του βέλτιστου βαλλιστικού αποτελέσματος. Η τελική του μορφή είναι αποτέλεσμα πολυάριθμων σχεδίων και εξαντλητικών δοκιμών. Η εργονομική 3 - οπή ανισόπεδη κεφαλή διαχειρίζεται την συναθροισμένη αλλά ομαλότερη λόγω μικρότερης διαμέτρου και μεγαλύτερης επιμήκυνσης, ισχύς των 3 ελαστικών. Σε συνδυασμό με την αυξημένη μάζα καθώς και +6cm μεγαλύτερο μήκος όπλισης που δίνει το μήκος της κεφάλης, το φαινόμενο της έντονης ανάκρουσης εξασθενεί και περιορίζεται αρκετά. Έτσι η βέργα ωθείτε ομαλότερα σε μεγαλύτερο μήκος με ελάχιστες απώλειες κατά την ανάκρουση. Όλα τα παραπάνω κάνουν την σειρά (BW) bluewater να υπερτερεί σε βαλλιστικές επιδόσεις.

Έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία προς όλες τις παραμέτρους που συνθέτουν ένα ποιοτικό σύνολο σε επίπεδο κατασκευής, εύχρηστης λειτουργίας και βαλλιστικών επιδόσεων. Μελετήθηκε να προσπέρνα προβλήματα και αδυναμίες που παρουσιάζουν τα κοινά σωληνωτά όπλα αλουμινίου ή carbon, όπως έντονη ανάκρουση, παραμορφώσεις, πλευστότητα, η μακρόχρονη αξιόπιστη και άριστη λειτουργία μηχανικών μερών κ.α.

Υποστηρίζεται από την πιο εξελιγμένη και κορυφαία διεθνώς εργονομικά λαβή LEADER ιδιαίτερα χαμηλού προφίλ με αντιολισθητικό, αμφιδέξιο ανατομικό grip, τακούνι όπλισης, οδηγός μειωμένων τριβών, μικρό-θάλαμοι water balance, αμφιδέξιοι εκτρωπείς νήματος, οπή πολλαπλής χρήσης, κ.α. Συνοδεύεται από τον πιο προηγμένο σχεδιαστικά ανεστραμμένο μηχανισμό σκανδάλης full inox / heavy duty αλλά ελάχιστου βάρους με ευαίσθητη, αποκομμένη από την κασέτα σκανδάλη που δίνει +9,5 cm παραπάνω μήκος όπλισης με απόλυτα λειτουργική αμφιδέξια μηχανική πλευρική σχοινοπιάστρα.

Ορόσημο και σημείο αναφοράς αποτελεί το επαναστατικό (pin roller system - κατόπιν παραγγελίας) που παρακάμπτει όλα τα συνήθη προβλήματα στην κατασκευή, χρήση, μακροζωία των ήδη υπάρχων σύνθετων και πολύπλοκων συστημάτων που παρεμβάλλονται για την ευαισθησία της σκανδάλης. Προσφέρει μειωμένες τριβές με μηδενικές φθορές στο σημείο επαφής με την βέργα αλλά ταυτόχρονα διανέμει το φορτίο που παραλαμβάνει από την βέργα σε 3 σημεία. Δύο σημεία επαφής στην κασέτα και ένα σημείο στο άγκιστρο το οποίο δέχεται πλέον ένα μικρό μέρος της ασκούμενης πίεσης και όχι το 100% αυτής. Έτσι το άγκιστρο ασκεί πολύ μικρότερη πίεση στο σημείο επαφής με την σκανδάλη με αποτέλεσμα η πίεση που ασκούμε στην σκανδάλη για να απελευθερωθεί η βέργα να είναι πολύ μικρότερη από ένα κλασσικού τύπου ανεστραμμένου μηχανισμού. Η γωνιά κλίσης της οβάλ οπής που εντός της ολισθαίνει ο άξονας εμπλοκής, μειώνει και αντιστρέφει την ροπή στρέψης καθορίζοντας το φορτίο πίεσης που θα εφαρμοστεί στη σκανδάλη.

Η έντονη αρνητική κλίση της οβάλ οπής μπορεί ακόμα και να μηδενίσει την ασκούμενη πίεση πάνω στο άγκιστρο και κατ’ επέκταση στην σκανδάλη. Αυτό το σύστημα μας παρέχει το πλεονέκτημα πως απλουστεύεται η κατασκευή χωρίς υποχωρήσεις και εκπτώσεις σχετικά με το ζητούμενο της ευαισθησίας στην σκανδάλη που προκαλείται από το φορτίο πίεσης στο σημείο επαφής με το άγκιστρο καθώς παρακάμπτονται μειονεκτήματα που υπάρχουν σε πολύπλοκα και πιο σύνθετα συστήματα με ράουλα στα σημεία επαφής με την σκανδάλη και με επιπρόσθετα άλλα μέρη που χρησιμοποιούνται στην συναρμογή και λειτουργεία και αποσκοπούν στην ευαισθησία σκανδάλης του μηχανισμού.

Η βαρέως τύπου πολυεδρική κάννη αλουμινίου αεροναυπηγικού κράματος με ενσωματωμένο οδηγό βέργας υδρολίσθησης, μειωμένων τριβών σε σχήμα τραπέζιο, προσδίδει ακαμψία με ιδανική σχέση βάρους / θετικής πλευστότητας +4,16 gr/cm. Πλήρης προστασία ανοδίωσης ανά τεμάχιο και όχι ανά βέργα. Το πάχος του τοιχώματος της κάννης περιμετρικά για μεγαλύτερη ακαμψία, είναι ανισοπαχή (1.50 mm - 2,10mm ανάλογα με το σημείο καταπόνησης) υπερτερώντας των υπολοίπων.

Η ακαμψία σε συνδυασμό με την απουσία ανάκρουσης, επιτυγχάνει ακρίβεια βολής και κορυφαίες βαλλιστικές επιδόσεις σε απόσταση από την μύτη της βέργας x 5 το μήκος της κάνης. Μεγάλο μέρος της ενέργειας από τα λάστιχα προς την βέργα απορροφάτε και χάνεται στην ανάκρουση όταν η μάζα της κάνης και του όπλου γενικά είναι δυσανάλογη του σεταρίσματος. Το Β - 32 είναι μια σταθερή και στιβαρή εξέδρα εκτόξευσης της βέργας που εγγυάται ακαμψία, με ελάχιστη απώλεια ενέργειας από ανάκρουση. Ανάλογες επιδόσεις με ποιότητα βολής δεν δύναται να πάρουμε από μια κοινή κάνη των 28x1mm αλουμινίου ή carbon 30×2 mm. Για την διατήρηση δυσκαμψίας και εκτός κάνης έχει δοθεί η πρέπουσα προσοχή στα σημεία σύνδεσης λαβής / κεφαλής με την κάνη, από πλευράς υλικών γεωμετρίας και στατικής έτσι ώστε και σε υψηλό φορτίο η παραμόρφωση στα σημεία σύνδεσης είναι σχεδόν μηδενική.

Η ανοιχτού τύπου 3 - οπή κεφαλή έχει ιδιαίτερη κομψή σχεδίαση υδροδυναμικού σχήματος που κάνει την μετακίνηση του όπλου προς κάθε κατεύθυνση μια απλά εύκολη υπόθεση. Τα τριπλά περαστά λάστιχα χωνεύονται ανισόπεδα μέσα στο σώμα της σε διαφορετική υψομετρική θέση πάνω από κέντρο της κάνης. Κατά την εκτόνωση τους δεν σπρώχνονται μεταξύ τους, γεγονός το οποίο συμβάλει σε ευκινησία, ευθυβολία, αποφυγή ταλαντώσεων και τριβής μεταξύ των ελαστικών. Στο εσωτερικό της, προσαρμόζεται ανοξείδωτο σύστημα ερματισμού της κεφαλής, με δυνατότητα ρύθμισης ανά 5 gr, για το βέλτιστο αποτέλεσμα ζυγίσματος του όπλου, (στοιχεία σύνδεσης με σπείρωμα Μ 8). Ο τραπεζοειδούς σχήματος οδηγός, εφάπτεται στην βέργα σε 3 σημεία, προσδίδοντας ολίσθηση με μειωμένες τριβές. Άξιο μνείας σημείο ο μινιμαλιστικός υψηλής αντοχής σχοινοδηγός που «χωνεύει» το νήμα στο σώμα της κεφαλής αποτρέποντας τις εμπλοκές και ταλαντώσεις κατά το ξετύλιγμα όσο και κατά την μετακίνηση, ενώ παράλληλα το συγκρατεί το νήμα πάντα κοντά στο σώμα της κάνης και δεν επιτρέπει την ανεξέλεγκτη ροή του. Η οπή Bangee βρίσκεται σε κατάλληλο σημείο ώστε να αποτρέπονται εμπλοκές, ταλαντώσεις στα μήκη της πετονιάς φέρνοντας το Bangee στην πλευρική γραμμή της κάνης όπου συνεργάζεται απόλυτα αρμονικά με την σχοινοπιάστρα του μηχανισμού σκανδάλης και του σχοινοδηγού της κεφαλής.

Σημείο αναφοράς αποτελεί το αμφιδέξιο σύστημα συγκράτησης του 1ου μήκους της πετονιάς για την σταθεροποίηση της βέργας. Το σύστημα προσφέρει την δυνατότητα αυξομείωσης της ασκούμενης πίεσης συγκράτησης ανάλογα με την διάμετρο της πετονιάς, το οποίο “κλειδώνει” την πετονιά διευκολύνοντας τον χρήστη να τακτοποιήσει απροβλημάτιστα τα υπόλοιπα μήκη πετονιάς. Για χρήση on tip βέργας η κεφαλή διαθέτει υποδοχή για την συγκράτηση του φτερού.

Στην βάση του προσαρμόζονται εύκολα όλα τα μουλινέ της εταιρείας.

Παράγεται σε 5 μήκη: 85, 95, 105,115, 130 cm

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

• Υλικό σωλήνα: Αεροναυπηγικό κράμα αλουμίνιου.
• Διαστάσεις σωλήνα: 29.0mm ID & 32.0mm OD.
• Σχήμα τομής σωλήνα: Πολυεδρικό / κυκλικό με νευρώσεις.
• Πάχος τοιχώματος σωλήνα: Ανισοπαχή 1.50mm - 2,1mm.
• Άνωση: +4,16gr/cm.
• Ερματισμός: Ναι.
• Ύψος/τύπος οδηγού: Τραπεζοειδής εσωματωμένος / 16mm από κέντρο σωλήνα. 
• Προστασία σωλήνα: Πλήρως ανoδiωμένη ανά τεμάχιο.
• Χρωματισμός: Blue camo (hand paint).
• Λαβή: Leader B-32.
• Προφίλ λαβής: Εξαιρετικά χαμηλό.
• Μηχανισμός: Ανεστραμμένος, full inox, βαρέως τύπου, πρωτοποριακής σχεδίασης. (pin roller system - κατόπιν παραγγελίας)
• Σχοινοπιάστρα: Αμφιδέξια πλευρική.
• Προσαρμογή λαβής στο σωλήνα: Αρσενική.
• Στεγανοποίηση: Με O-rings 20x4.5. / test 10 bar.
• Grip: Δεξιό, ανατομικό, αντιολισθητικό, προσθαφαιρούμενο.
• Ασφάλεια: Χωνευτή στον υποφυλακτήρα.
• Τακούνι όπλισης: Ανατομικό με αρίστη σκοπευτική εικόνα.
• Κεφαλή: (BW) bluewater / id 29.
• Τύπος Κεφαλής: Ανοιχτή για 3 περαστά λάστιχα.
• Λάστιχα: 3 x 13.0mm (only) / tied / circular rubber.
• Καμπάνα: Δετές / καμπανόσχοινο. 
• Βέργα: 6.75mm / Shark fin / μονόφτερη.
• Μουλινέ: standard plus. 
• Νήμα: Dyneama 1.8mm.

Για περισσότερες πληροφορίες και τιμές επικοινωνήστε:

DivePlus Ltd – MEANDROS Sub
6942 486328, +359 878895766
info@meandros-sub.com

ΚατηγορίαΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Print
Back To Top