Menu
  1. Αρχική
  2. ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ
  3. ΑΡΘΡΑ & ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  4. ΤΕΧΝΙΚΕΣ
  5. ΕΙΔΗ ΨΑΡΙΩΝ
  6. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
    1. ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ - ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ
    2. ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
    3. ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ / E-SHOP
  7. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ
  8. ΘΕΜΑΤΑ
  9. ΝΕΑ
  10. VIDEOS
Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου 2024

Περιοδικό Βυθός : Γελαγώτης Στρατής

Στρατής Γελαγώτης

Γεννήθηκε το 1970 στη Λέσβο. Από μικρός με πάθος για την θάλασσα και τα πλάσματά της, μυήθηκε στα μυστικά του μοντέρνου ψαροντούφεκου από τα μέλη του ΣΦΥΚΘ στην Θεσσαλονίκη, όπου βρέθηκε για να σπουδάσει. Από τότε έχει γραφτεί μια ιστορία συνεχούς σχέσης με τη θάλασσα, με μεγάλη αδυναμία στο ψάρεμα με καρτέρι.

Αγαπημένα θηράματα τα μεγάλα λαβράκια τον χειμώνα και οι συναγρίδες το καλοκαίρι. Άλλη μεγάλη αδυναμία οι δοκιμές όπλων, ειδικά αυτών που αποτελούν καινοτομίες, και μάλιστα από ελληνικά χέρια.

Έχει κάνει επτά ταξίδια στο Εξωτερικό (Αυστραλία και Μεξικό) για ψάρεμα στον Ωκεανό και έχει συλλάβει μια ποικιλία θηραμάτων - τροπαίων μάλλον μοναδική από Έλληνα δύτη: dogtooth tuna, yellowfin tuna, sailfish, green jobfish, wahoo, pargos, snappers, amberjacks, gulf grouper, broomtail grouper και άλλα, πολύ συχνά σε πολύ μεγάλα μεγέθη. Επίσης, είναι εκπαιδευτής ελεύθερης κατάδυσης στο σύστημα του FDI και αρθρογραφεί στον “ΒΥΘΟ” από το 2007.

Ο Στρατής Γελαγώτης είναι ιατρός στο επάγγελμα και υπηρετεί σαν Διευθυντής Γενικής - Οικογενειακής Ιατρικής, στο Κέντρο Υγείας Καλλονής, στη Λέσβο.


Meandros - ARGO - full complete Camo

Του Νίκου Ρακιτζή

  • Αρθρογράφος: Natex Media
  • Αριθμός προβολών: 14161
  • 0 Σχόλια
Meandros - ARGO - full complete Camo

Η ΑΡΓΩ είναι η ναυαρχίδα των όπλων της εταιρείας και αποτελεί την πιο εξελιγμένη της σειρά. Ανταποκρίνεται στις υψηλές προσδοκίες των απαιτητικών κυνηγών, που δεν συμβιβάζονται με τα κοινά σωληνωτά όπλα.

Έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία προς όλες τις παραμέτρους που συνθέτουν ένα ποιοτικό σύνολο σε επίπεδο κατασκευής, εύχρηστης λειτουργίας και βαλλιστικών επιδόσεων. Μελετήθηκε να προσπέρνα προβλήματα και αδυναμίες που παρουσιάζουν τα κοινά σωληνωτά αλουμινίου ή carbon, όπως έντονη ανάκρουση, παραμορφώσεις, πλευστότητα, με μακρόχρονη αξιόπιστη και άριστη λειτουργία μηχανικών μερών κ.α.

Υποστηρίζεται από την πιο εξελιγμένη και κορυφαία διεθνώς εργονομικά λαβή LEADER ιδιαίτερα χαμηλού προφίλ με αντιολισθητικό, αμφιδέξιο ανατομικό grip, τακούνι όπλισης, οδηγό μειωμένων τριβών, μικροθάλαμους water balance, αμφιδέξιους εκτρωπείς νήματος, οπή πολλαπλής χρήσης, κ.α. Συνοδεύεται από τον πιο προηγμένο σχεδιαστικά ανεστραμμένο μηχανισμό σκανδάλης full inox / heavy duty ελάχιστου βάρους, αποκομμένη από την κασέτα σκανδάλη που δίνει +9,5 cm παραπάνω μήκος όπλισης, με απόλυτα λειτουργική αμφιδέξια μηχανική πλευρική σχοινοπιάστρα.

Ορόσημο και σημείο αναφοράς αποτελεί το επαναστατικό (pin roller system - κατόπιν παραγγελίας) που παρακάμπτει όλα τα συνήθη προβλήματα στην κατασκευή, χρήση, μακροζωία των ήδη υπαρχόντων σύνθετων και πολύπλοκων συστημάτων, που παρεμβάλλονται για την ευαισθησία της σκανδάλης. Προσφέρει μειωμένες τριβές με μηδενικές φθορές στο σημείο επαφής με την βέργα, αλλά ταυτόχρονα διανέμει το φορτίο που παραλαμβάνει από την βέργα σε 3 σημεία. Δύο σημεία επαφής στην κασέτα και ένα σημείο στο άγκιστρο το οποίο δέχεται πλέον ένα μικρό μέρος της ασκούμενης πίεσης και όχι το 100% αυτής. Έτσι το άγκιστρο ασκεί πολύ μικρότερη πίεση στο σημείο επαφής με την σκανδάλη, με αποτέλεσμα η πίεση που ασκούμε για να απελευθερωθεί η βέργα να είναι πολύ μικρότερη από ένα κλασσικού τύπου ανεστραμμένου μηχανισμού.

Η γωνιά κλίσης της οβάλ οπής που εντός της ολισθαίνει ο άξονας εμπλοκής, μειώνει και αντιστρέφει την ροπή στρέψης καθορίζοντας το φορτίο πίεσης που θα εφαρμοστεί στη σκανδάλη. Η έντονη αρνητική κλίση της οβάλ οπής, μπορεί ακόμα και να μηδενίσει την ασκούμενη πίεση πάνω στο άγκιστρο και κατ’ επέκταση στην σκανδάλη. Αυτό το σύστημα μας παρέχει το πλεονέκτημα της απλούστευσης της κατασκευής, χωρίς υποχωρήσεις και εκπτώσεις σχετικά με το ζητούμενο της ευαισθησίας στην σκανδάλη, που προκαλείται από το φορτίο πίεσης στο σημείο επαφής με το άγκιστρο, καθώς παρακάμπτονται μειονεκτήματα που υπάρχουν σε πολύπλοκα και πιο σύνθετα συστήματα με ράουλα στα σημεία επαφής με την σκανδάλη και με επιπρόσθετα άλλα μέρη που χρησιμοποιούνται στην συναρμογή και λειτουργεία και αποσκοπούν στην ευαισθησία σκανδάλης του μηχανισμού.

Η βαρέως τύπου υδροδυναμική ovality κάννη αλουμινίου αεροναυπηγικού κράματος με ενσωματωμένο οδηγό βέργας υδρολίσθησης, μειωμένων τριβών σε σχήμα τραπέζιο, προσδίδει ακαμψία με ιδανική σχέση βάρους και αρκετά μεγάλης, σχεδόν ουδέτερης θετικής πλευστότητας +5.69 gr/cm. Η ουδέτερη πλευστότητα σε έκδοση βαρέως τύπου σωληνωτού όπλου εκλαμβάνεται από τον χρήστη ως ένα ξεκούραστο, ευκίνητο και δυνατό εργαλείο ψαρέματος. Πλήρης προστασία ανοδίωσης ανά τεμάχιο και όχι ανά βέργα. Το πάχος του τοιχώματος της κάνης περιμετρικά για μεγαλύτερη ακαμψία, είναι ισοπαχές 1.50 mm, υπερτερώντας των υπολοίπων.

Η ακαμψία σε συνδυασμό με την απουσία ανάκρουσης, επιτυγχάνει ακρίβεια βολής και κορυφαίες βαλλιστικές επιδόσεις σε απόσταση από την μύτη της βέργας x 5 το μήκος της κάνης. Μεγάλο μέρος της ενέργειας από τα λάστιχα προς την βέργα απορροφάται και χάνεται στην ανάκρουση, όταν η μάζα της κάνης και του όπλου γενικά είναι δυσανάλογη του σεταρίσματος. Η ΑΡΓΩ είναι μια σταθερή και στιβαρή εξέδρα εκτόξευσης της βέργας που εγγυάται ακαμψία, με ελάχιστη απώλεια ενέργειας από ανάκρουση. Ανάλογες επιδόσεις με ποιότητα βολής δεν δύναται να πάρουμε από μια κοινή κάνη των 28x1mm αλουμινίου ή carbon 30×2 mm. Για την διατήρηση δυσκαμψίας και εκτός κάνης έχει δοθεί η πρέπουσα προσοχή στα σημεία σύνδεσης λαβής / κεφαλής με την κάνη, από πλευράς υλικών γεωμετρίας και στατικής, έτσι ώστε και σε υψηλό φορτίο η παραμόρφωση στα σημεία σύνδεσης είναι σχεδόν μηδενική.

Η ανοιχτού τύπου 2 - οπή κεφαλή έχει ιδιαίτερη κομψή σχεδίαση υδροδυναμικού σχήματος που κάνει την μετακίνηση του όπλου προς κάθε κατεύθυνση μια απλά εύκολη υπόθεση. Τα διπλά περαστά λάστιχα χωνεύονται ανισόπεδα μέσα στο σώμα της σε διαφορετική υψομετρική θέση. Κατά την εκτόνωση τους δεν σπρώχνονται μεταξύ τους, γεγονός το οποίο συμβάλει σε ευκινησία, ευθυβολία, αποφυγή ταλαντώσεων και τριβής μεταξύ των ελαστικών. Ο τραπεζοειδούς σχήματος οδηγός, εφάπτεται στην βέργα σε 3 σημεία, προσδίδοντας ολίσθηση με μειωμένες τριβές.

Άξιο μνείας σημείο ο μινιμαλιστικός υψηλής αντοχής σχοινοδηγός που «χωνεύει» το νήμα στο σώμα της κεφαλής, αποτρέποντας τις εμπλοκές και ταλαντώσεις κατά το ξετύλιγμα όσο και κατά την μετακίνηση, ενώ παράλληλα το συγκρατεί το νήμα πάντα κοντά στο σώμα της κάνης και δεν επιτρέπει την ανεξέλεγκτη ροή του. Η οπή Bangee βρίσκεται σε κατάλληλο σημείο ώστε να αποτρέπονται εμπλοκές, ταλαντώσεις στα μήκη της πετονιάς φέρνοντας το Bangee στην πλευρική γραμμή της κάνης, όπου συνεργάζεται απόλυτα αρμονικά με την σχοινοπιάστρα του μηχανισμού σκανδάλης και του σχοινοδηγού της κεφαλής. Για χρήση on tip βέργας η κεφαλή διαθέτει υποδοχή για την συγκράτηση του φτερού.

Στην βάση του προσαρμόζονται εύκολα όλα τα μουλινέ της εταιρείας.

Παράγεται σε 5 μήκη: 85, 95, 105, 115, 130 cm.

Για περισσότερες πληροφορίες και τιμές επικοινωνήστε:
DivePlus Ltd – MEANDROS Sub
6942 486328, +359 878895766
info@meandros-sub.com

ΚατηγορίαΛΑΣΤΙΧΟΒΟΛΑ
Print
Back To Top