Menu
  1. Αρχική
  2. ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ
  3. ΑΡΘΡΑ & ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  4. ΤΕΧΝΙΚΕΣ
  5. ΕΙΔΗ ΨΑΡΙΩΝ
  6. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
    1. ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ - ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ
    2. ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
    3. ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ / E-SHOP
  7. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ
  8. ΘΕΜΑΤΑ
  9. ΝΕΑ
  10. VIDEOS
Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2024

Περιοδικό Βυθός : Καμπάνης Νίκος

Νίκος Καμπάνης

Συνεργάτης στο «ΒΥΘΟ» από το 1994.

  • Αυτοδύτης 1* CMAS
  • Εκπαιδευτής Ε/Κ CMAS*
  • Βοηθός Εκπαιδευτή Ε/Κ AIDA (4)
  • Εκπαιδευτής Υ/Β Αλιείας* ΕΟΥΔΑ
  • Διεθνής Αλυτάρχης Y/B Αλιείας** CMAS
  • 16 συμμετοχές σε ατομικά Πανελλήνια Πρωταθλήματα Υ/Β Αλιείας
  • 2ος Πανελληνιονίκης Υ/Β Αλιείας 2007
  • 6 φορές πρωταθλητής Ελλάδος Υ/Α Ομαδικού αγωνίσματος
  • 9 φορές διεθνής με την Εθνική Ομάδα Υ/Β Αλιείας
  • Αρχηγός της εθνικής ομάδας Υ/Β Αλιείας 2001-2019 (εκτός των ετών 2015-2017)
  • Εκλέκτορας εθνικής ομάδας Υ/Β Αλιείας 2009-2014
  • Μέλος της Επιτροπής Υ/Β Αλιείας της CMAS
  • Πρόεδρος ΠΣΑΥΚ (2000 – 2006 και 2010 – 2015)
  • Πρόεδρος Διοργανωτικής Επιτροπής Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Υ/Β Αλιείας 2016

Ο Νίκος Καμπάνης γεννήθηκε στην Αθήνα στις 27 Ιουνίου του 1967. Το 1985 αποφοίτησε από τη Γερμανική Σχολή Αθηνών και ξεκίνησε τις νομικές σπουδές στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Το 1990 και το 1991 ολοκλήρωσε επιτυχώς μεταπτυχιακές σπουδές στο ναυτικό δίκαιο στα πανεπιστήμια του Αμβούργου και του Λονδίνου (UCL). Σήμερα είναι εταίρος δικηγορικής εταιρείας στην Αθήνα, διορισμένος στον Άρειο Πάγο.
Από νωρίς στη ζωή του, το υποβρύχιο ψάρεμα έπαιξε έναν πολύ σημαντικό ρόλο, όχι μόνο ψυχαγωγικό, αλλά και αθλητικό και κυρίως κοινωνικοπολιτικό. Όπως μαρτυρούν τα υποβρύχια διαπιστευτήριά του ασχολήθηκε ενεργά επί πολλά χρόνια με τα διοικητικά του αγωνιστικού ψαροτούφεκου στην Ελλάδα αλλά και στους διεθνείς οργανισμούς, στους οποίους η χώρα συμμετέχει. Η προσφορά του στην ανάπτυξη της αγωνιστικής υποβρύχιας αλιείας είναι σήμερα διεθνώς αναγνωρισμένη.
Σαν νομικός, αφιέρωσε πολλές εργατοώρες για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων και συμφερόντων των ερασιτεχνών υποβρύχιων αλιέων εντός της ελληνικής εσωτερικής έννομης τάξης.
Στην 26χρονη διαδρομή του ως συνεργάτης του περιοδικού «Βυθός», δημοσίευσε σε αυτό  101 άρθρα, συνεντεύξεις, σχόλια και περιγραφές αγώνων υ/β αλιείας.


Τεχνικό. Προσαρμογή ΛΑΒΗΣ σε ΣΩΛΗΝΑ και τοποθέτηση ΜΟΥΛΙΝΕ.

Tου Ανδρέα Κωστανάσιου ΤΧ296 TΧ288

Τεχνικό. Προσαρμογή ΛΑΒΗΣ σε ΣΩΛΗΝΑ και τοποθέτηση ΜΟΥΛΙΝΕ.

Μια εργασία ρουτίνας για μερικούς, πονοκέφαλος για αρκετούς… Στην πραγματικότητα όμως εάν προσέξουμε μερικές λεπτομέρειες, μπορεί η συγκεκριμένη εργασία να γίνει πολύ απλή και με όμορφο τελικό αποτέλεσμα.
Ας δούμε παρακάτω πως…

Οι σωστές μετρήσεις (με ακρίβεια δηλαδή) θα μας φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Θα χρειαστούμε μερικά απλά εργαλεία… Σταυροκατσάβιδο, σουβλί, μαρκαδοράκι, μερικές βίδες inox (με και χωρίς παξιμάδι), κλειδάκι, παχύμετρο, Sikaflex, τρυπάνι και μια λευκή ταινία. (πάνω Φωτογραφία).

Μετράμε τις αποστάσεις από τις τρύπες με το παχύμετρο (όλες) τις 2 της λαβής και την απόσταση της τρύπας από την άκρη του σωλήνα. Ακολούθως έχοντας εφαρμόσει την λαβή στον σωλήνα, προσέχουμε το αυλάκι του σωλήνα να έρχεται σε απόλυτη ευθεία με το αυλάκι της λαβής και βάζοντας λευκή ταινία, σημαδεύουμε το που θα γίνουν οι τρύπες. (Φωτογραφίες κάτω).

Την ευθεία για τις τρύπες θα την πάρουμε από την γραμμή που έχει η λαβή στο κάτω μέρος η οποία είναι από το καλούπι και βρίσκεται στην μέση ακριβώς. (Φωτογραφία κάτω).

Ανοίγουμε τις τρύπες με προσοχή και τοποθετούμε την λαβή, βάζοντας την ειδική σιλικόνη, Sikaflex στα Ο-rings. (Φωτογραφίες κάτω).

Μετράμε τις τρύπες του μουλινέ που θα βάλουμε. Εγώ προτιμώ κάποιες φορές να τοποθετώ το μουλινέ - για περισσότερη ασφάλεια - με τέτοιο τρόπο που να πιάνει λαβή και σώμα μαζί, οπότε κάνουμε τις μετρήσεις ανάλογα. (Φωτογραφίες κάτω).

Μπορούμε να ανοίξουμε την τρύπα στην λαβή και με ένα πυρωμένο σουβλί από το γκαζάκι της κουζίνας μας, πάντα με προσοχή. (Φωτογραφίες κάτω).

Βιδώνουμε το μουλινέ και την πλαστική βάση του όπλου. (Φωτογραφίες κάτω).

Εάν θέλουμε να πιάσει μόνο στην λαβή, θα χρησιμοποιήσουμε μια απλή βίδα και μια με παξιμάδι και ροδέλα. (Φωτογραφίες κάτω).

Διπλός κόμπος και σφίξιμο για προστασία του φρένου. (Φωτογραφίες κάτω).

 ΜΙΑ "ΔΥΝΑΤΗ" ΣΥΜΒΟΥΛΗ 

Κάνουμε ένα διπλό κόμπο λίγο πριν τελειώσει το σκοινάκι του μουλινέ, έτσι ώστε εάν αυτό τερματίσει, να φορτιστεί με δύναμη ο οδηγός στην κεφαλή του όπλου και όχι στο μουλινέ.

Εάν είναι η απόσταση ένα μέτρο, φτιάχνουμε τον κόμπο στο ένα μέτρο και πέντε εκατοστά πριν το τέλος του σκοινιού και πάει λέγοντας…

Καλά μαστορέματα!

ΚατηγορίαΤΕΧΝΙΚΟ ΘΕΜΑ
Print
Back To Top