Menu
  1. Αρχική
  2. ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ
  3. ΑΡΘΡΑ & ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  4. ΤΕΧΝΙΚΕΣ
  5. ΕΙΔΗ ΨΑΡΙΩΝ
  6. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
    1. ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ - ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ
    2. ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
    3. ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ / E-SHOP
  7. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ
  8. ΘΕΜΑΤΑ
  9. ΝΕΑ
  10. VIDEOS
Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2024

Περιοδικό Βυθός : Μητσόπουλος Γιώργος

Γιώργος Μητσόπουλος

Από μικρό παιδί είχα πάθος με την θάλασσα. Εκεί χανόμουνα με την πρώτη ευκαιρία, άλλες φορές στο λιμανάκι του εξοχικού μου προσπαθώντας να ψαρέψω κοκoβιούς με πετονιά και άλλες χαζεύοντας με μια μάσκα την ατελείωτη υποβρύχια ματιέρα.

Θυμάμαι… κοντά στις αρχές του '90, να ζητάω από τον πατέρα μου κάθε πρώτη του μηνός, να μου αγοράσει ότι περιοδικό υπήρχε στα περίπτερα και την λαχτάρα μου να τα ξεφυλλίζω μετά, για ατελείωτες ώρες ρουφώντας γνώση και εικόνες.

Οι τότε αρθρογράφοι ήταν οι μέντορες και οι ήρωες μου… σε αυτούς ήθελα να μοιάσω… Ήθελα να δώσω και εγώ με την σειρά μου ό,τι μπορούσα, για να μην σβήσει ποτέ αυτή η φλόγα. Έτσι το 2009 η γνωριμία μου με τον Μάνο Βλατάκη, με έφερε στην πόρτα του περιοδικού Βυθός και από τότε μέχρι και σήμερα επικοινωνώ μαζί σας, με άρθρα γύρω από το υποβρύχιο κυνήγι, μέσα σε αυτήν την όμορφη και μεγάλη παρέα μας.


Οι 10 κανόνες του online shopping για να είσαι ασφαλής

Αγόρασε από εκεί που εμπιστεύεσαι

Οι 10 κανόνες του online shopping για να είσαι ασφαλής

Οι 10 κανόνες του online shopping για να είσαι ασφαλής

1. Αγόρασε από εκεί που εμπιστεύεσαι

Στο φυσικό κατάστημα, μπορείς να δεις τι αγοράζεις, ποιος σε εξυπηρετεί κτλ κτλ. Αλλά στο online shopping τα πράγματα είναι λίγο πιο περίπλοκα. Αν θέλει κάποιος να κρυφτεί, απλά κρύβεται. Γι’ αυτό μην δίνεις την κάρτα σου και τα προσωπικά σου στοιχεία σε καταστήματα που αμφιβάλεις για το εάν υπάρχουν.

2. Διάβασε τις κριτικές

Εάν πας να αγοράσεις από κάποιο κατάστημα που δεν έχεις αγοράσει ξανά στο παρελθόν, καλό είναι να κάνεις μια μικρή online έρευνα για τις κριτικές, την εξυπηρέτηση των πελατών, τους χρόνους παράδοσης κτλ.

3. Προσοχή στις υπερβολικές προσφορές

Ε μην μου πεις πως θα πας να αγοράσεις καινούργιο κινητό από ένα eshop που λέει ότι έχει το καινούργιο iPhone 200 ευρώ. Κάτι δεν θα πηγαίνει καλά και φωνάζει από μακριά!

4. Απόφυγε κοινόχρηστα WiFi

Μπορεί εύκολα κάποιος να υποκλέψει πληροφορίες για σένα, όπως τον αριθμό της κάρτας, επειδή πολύ απλά είστε συνδεδεμένοι στο ίδιο WiFi. Γι’ αυτό φρόντισε αυτές τις αγορές να τις κάνεις σε κάποιο ασφαλές μέρος.

5. Ο κωδικός έχει σημασία

Αν κάποιος αποκτήσει πρόσβαση στον λογαριασμό σου στο email, στο Facebook ή στο app που αποθηκεύεις τα passwords σου, θα έχεις μεγάλο πρόβλημα. Γι’ αυτό διατήρησε όλους τους λογαριασμούς ασφαλείς με ισχυρούς κωδικούς που δεν σπάνε εύκολα.

6. Έλεγξε την ασφάλεια της ιστοσελίδας

Ίσως έχεις δει αυτό το μικρό εικονίδιο με την κλειδαριά στην άκρη του πεδίου με το URL. Αυτό το εικονίδιο δείχνει ότι η ιστοσελίδα στην οποία βρίσκεσαι έχει εγκατεστημένη προστασία απορρήτου. Επιπλέον, εάν η διεύθυνση URL ξεκινά με το “https” σημαίνει ότι υπάρχει ασφαλής διαδικτυακή σύνδεση. Εάν δεν υπάρχει κάτι απ’ τα δύο, ή ιδανικά και τα δύο, καλό είναι να μην εμπιστευτείς σ’ αυτά τα sites πληροφορίες για σένα καθώς δεν υπάρχει προστασία προσωπικών δεδομένων.

7. Πρόσεχε τα email scams

Μην ανοίγεις emails και μην αγοράζεις από brands που σου στέλνουν περίεργα emails με υποτιθέμενες σούπερ προσφορές, κι αυτά τα emails έχουν πάει στον φάκελο των spams.

8. Χρησιμοποίησε virtual credit card

Έχεις την ασφάλεια ότι δεν δίνεις τα στοιχεία της χρεωστικής κάρτας που χρησιμοποιείς στην καθημερινότητά σου, αλλά παράλληλα αυτή η κάρτα τραβάει χρήματα απ’ το υπόλοιπο του λογαριασμού σου.

9. Αποθήκευσε τα σημαντικά

Μην πατήσεις delete στα στοιχεία για την παραλαβή, τον αριθμό επιβεβαίωσης παραγγελίας και τον αριθμό ταχυδρομικής παρακολούθησης της αποστολής σου. Αν έχεις κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία, αυτές οι πληροφορίες θα σε βοηθήσουν να το λύσεις πολύ πιο εύκολα και γρήγορα. 

10. Κάνε καταγγελία εάν χρειαστεί

Μπορείς να καταγγείλεις φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών συμπεριφορών στην τηλεφωνική γραμμή Καταναλωτή 1520 της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή, η οποία λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) και ώρες από 09:00 έως 15:00.

Επίσης, οι καταγγελίες υποβάλλονται και μέσω της φόρμας καταγγελιών του ιστοτόπου του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων ή με ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση 1520@efpolis.gr.

Το κείμενο έγραψε η Αφροδίτη Πρέβεζα

ΚατηγορίαΑΓΟΡΑΖΩ ΣΤΟ INTERNET
Print
Κατηγορίες: Καταστήματα / E-shop
Rate this article:
Καμία Αξιολόγιση
Back To Top